Best of 2019: produse de makeup si ingrijire



Dincolo de planuri, proiecte și rezoluții pentru 2020, începutul de an este momentul prielnic pentru o scurtă retrospectivă a celor 12 luni ce tocmai s-au scurs. Vom povesti în continuare, cât mai succint posibil, despre cele mai bune produse de machiaj și îngrijire a tenului din 2019. Pe unele plănuiesc să le recumpăr, pe majoritatea încă le folosesc, dar pe toate le recomand în egală măsură, în special dacă întâmpinați aceleași nevoi ca și mine.


  • Îngrijirea tenului

În materie de îngrijire a tenului 2019 a fost anul în care mi-am întărit convingerea că produsele Paula's Choice rămân cele mai eficiente și cu cele mai convingătoare rezultate din tot ceea ce am încercat de-a lungul timpului. În afară de mult-iubitul meu exfoliant lichid cu 2% BHA, am descoperit că tenul meu se împacă de minune și cu crema hidratantă Clear Oil Free. Are o textură lejeră, foarte plăcută, conține niacinamide, ceramide, peptide și amino acizi, hidratează perfect fără a lăsa pelicula uleioasa la suprafață și se absoarbe imediat. Tot de la Paula'S Choice am redescoperit toner-ul Skin Balancing. Mulțumită acestuia am ajuns la concluzia că un toner bun, bogat în ingrediente benefice poate face diferența și reprezintă un pas esențial în alcătuirea unei rutine complete și corecte de îngrijire a tenului. O altă surpriză a venit din partea Eau Thermale Jonzac și este tot o cremă hidratantă: Rehydrate Soin Legere. A fost alegerea mea în materie de hidratare pe timp de vară. Și acum, combinația de care am profitat la maximum în 2019 și la care nu voi renunța fosta curând : EUK 134 și Resveratrol 3% + Acid Ferulic 3%, ambele de la The Ordinary. Nu știu care este șmecheria, dar de fiecare dată când le folosesc, imediat a doua zi, tenul arată formidabil de uniform și luminos. Singurul inconvenient ar fi că sunt deosebit de sensibile la lumină și căldură, așa că mă străduiesc cât mai mult să le feresc de acestea.

Ultimul, dar nu și cel din urmă, poate fi considerat mai degrabă ca și un mic "intrus" fiindcă abia ce l-am primit la începutul lui Decembrie, dar îmi place atât de tare că trebuia menționat la categoria "Best of the best".  Este vorba de gelul sau mai degrabă crema de curățare Pigmentbio cu particule abrazive fine de la Bioderma, recent lansată și recomandată celor ce își doresc un ten luminos, fin și curat. Ceea ce îmi place cel mai tare este textura sa cremoasă și acele particule ce exfoliază delicat, dar eficient, îndepărtând cu succes ultimele urme de machiaj. În afară de toate cele anterior menționate, ar mai fi de adăugat faptul că plănuiam să includ în acest articol și serul cu vitamina C și acid hialuronic de la BetterSkin, doar că din neatenție am aruncat recipientul imediat ce l-am terminat. Dacă nu ați mai încercat până acum produse cu vitamina C, atunci este momentul să le luați în considerare.

  • Machiaj 

Cu siguranță v-am mai povestit în alte articole despre cât de mult s-au schimbat prioritățile mele în materie de machiaj de când sunt mamă. Am deprins să folosesc strictul necesar și să mă bazez pe câteva produse esențiale, pentru un look fresh și natural. Aproape întreg anul 2019 am folosit paleta Summer Lights de la NARS. Este extrem de versatilă, ideală pentru un machiaj simplu, conține farduri de ochi, bronzer și un iluminator diafan, de zi cu zi și deși prețul său este destul de piperat, merită fiecare bănuț. Culorile sunt foarte pigmentate, rezistente, cremoase, se aplică perfect, se combină la fel de bine și arată foarte fain pe ochi, respectiv ten. În materie de mascara, rămân fană declarată L'Oreal Volume Million Lashes So Couture pentru efectul spectaculos de volum pe care îl are asupra genelor, cât și pentru rezistență. Pentru sprâncene folosesc, încă din 2018, mascara WOW Brow de la Melkior ce fixează perfect și colorează discret.

Cum aș putea trece peste fond de ten și pudră, mai ales când anul acesta le-am descoperit pe cele mai bune de până acum? Fondul de ten Infaillible 24h Fresh Wear de la L'oreal Paris este varianta reformulată, dar mult mai mișto, a unui produs asemănător. Am renunțat la tot ceea ce foloseam înainte pentru acesta și îl prefer indiferent de ocazie sau moment al zilei. Este fondul de ten cu acoperire mare, dar care efectiv nu arată a fond de ten, în cel mai bun sens cu putință. Peste acesta vin întotdeauna cu pudra Extremme Matt de la PUPA, pe care v-am mai arătat-o și pentru care nu am găsit încă înlocuitor, deși am avut câteva tentative de la Gosh și Wet n Wild.


Pentru 2020 deja am făcut câteva achiziții importante, am introdus un nou produs cu vitamina C în rutină, am descoperit o mască foarte faină, cu cărbune activ și am făcut pentru prima dată cunoștință cu produsele Benefit. Începutul este promițător!

Comentarii